Glad alla ♥s-dag!

Dagen började ingen vidare. Fick reda på våra oförberedda engelska prov som vi gjorde förra veckan. Och vad ska jag säga? Det gick åt pipsvängen!
Sen på eftermiddagen hade vi matte prov. och nää, nöjd är jag inte! Det kändes inte som det gick så bra.
åhh, jag är körd! :(

Men om man ska vara lite positiv har det annars varit en bra dag. Eftermiddagen och kvällen har tillbringasts med min gullepojk :)<3 
Så nu är jag glad igen efter allt jobbigt i skolan.

Men nu ska jag nog gå och läsa lite i min bok som jag lånade idag till mitt historia arbete, JIIIPPPI! ??




Kommentarer
Postat av: Julia

Snyggis nu är mitt bloggande igång igen, hihi! Miss you! :)

2011-02-16 @ 17:32:27
URL: http://juliiaalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0