död men sååå glad

jäklar vilken dag! Farit hit och dit. Skolan, stallet, gymmet, dagiset för avslutning på projektet och sen till gymmet igen.
Kan även berätta för er att mitt slutprov i friskvård c gick bra, riktigt bra! Var faktiskt inte ett dugg nervös när jag äntligen var där. Men däremot TMI, träning med instruktör var nog det jobbigaste jag gjort på riktigt länge. Har inte tränat så intensivt på några månader, så min kropp tycke jag var riktigt hemsk idag. Men känns riktigt gött nu när det är klart.
Ska verkligen försöka komma igång med min träning igen. Ut och spinga lite och försöka ta mig till gymmet några dagar i veckan, nu när jag har gratis gymkort och allt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0