Jag har en vanlig dag


Första riktiga skoldagen avklarad och jag kan bara säga att den har varit lång dag, fast vi fick sluta en timme tidigare.
Vi spelade fotboll på idrotten och vad ska jag säga? JAG SUGER PÅ DET! Helt sjukt, är verkligen inte min grej!! Om jag får bollen passar jag bara fel eller så missar jag bollen helt. Det är pinsamt så dålig jag är...
Och en annan sak som va ganska så rolig var att min lärare kallade mig Karolin A, precis som jag hette Karolin Andersson istället för Karolina Esbjörnsson. Undrar om hon någonsin kommer lära sig att jag har ett a i slutet på mitt namn, har ju ändå haft denna läraren i två år nu. Men hon har ett helt år på sig, haha! Men jag håller med henne, det är klurigt det där med namn.
Nu tänker jag fixa lite inför imorgon och måla mina naglar i en ny fin färg.
puss karro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0