Vilket väder vi fick!

Var och tränade dressyr för Sofie vid 13 tiden och både jag och Gullan höll på att dö av värmeslag!
Helt galet var varmt det blev. Så dum som jag var tog jag på mig en tjocktröja och min dunväst om det skulle bli kallt, haha ibland undrar jag vad jag tänker med ;)
Men träningen gick bra, både jag och Gullan fick kämpa på riktigt bra och i slutet gick hon riktigt fint, åhh jag bara älskar den känslan!  

OCH vet ni vad????
Jag hittade min bikini nu, så nu kan jag visa er!


Vill ha den nu, nu, nuu och sommarlov nuuu!!




Kommentarer
Postat av: Annie

SNYGG!! Gott att du har träningsvärk!

2011-04-21 @ 23:25:56
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0