trött!!!!!!!!!



Precis hemma efter ett pass på gymmet med biffen Annie.
Riktigt najs var det och jag känner mig sånt härligt skönt trött i mina muskler nu, likelike!
Borde göra detta oftare, bara så jobbigt att ta sig in till stan och blablabla, you name it!
Men när jag får mitt körkort, då jäklar haha ;)


Annars idag har jag mest gått runder och tänkt, funderat och frågat mig själv varför?, typ hundra gånger.
Tänk om man kunde spola tillbaka tiden då det var som bäst och stanna där ett litet tag...

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen får man se om man kan få lite sömn inatt.
puss karro




Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas att du knappt kan röra dig idag. Stämmer det?? :)

2011-04-21 @ 10:07:27
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0