Tåssjö var nice!

Vi har haft riktigt roligt på lägerskolan, med intensiva, händelserika dagar och med helt kalas fint väder!
Med bland annat tipsrunda, massor av roliga lekar, skattjakt och en lång och härlig massage på kvällen! Så bättre kunde det inte bli.
Men nu är det dax för att gå tillbaka till allvaret igen. I morgon är det upp tidit och sen slutar vi ganska tidit med, avslutar dagen hos Alexander, kan inte bli bättre!
Men nu måste jag sätta mig med min historia, nått måste jag kunna inför lektionen i morgon! :)
puss Karro

Westlife – Uptown Girl - Radio Edit
Katy Perry – E.T.
Pelle Ankarberg – Människa
The Weather Girls – It's Raining Men
Det är viktigt med svängig musik när man pluggar!


våren är här och jag älskar det!!
Snart kan vi gå i shorts och linne, looove it!




Kommentarer
Postat av: Gustavheidi

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-07-22 @ 07:34:54
URL: http://gustavheidi.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0