Smarta syster

Har precis gjort allt klart inför svenska redovisningen i morgon. Känns så underbart skönt, bra och det var verkligen inte så jobbigt och tråkigt som alla sa i klassen. Ibland är dem bara för roliga, stressar upp varandra!
Nog om det, för när jag loggar in på facebook möts jag av en glad syster, detta var lätt dagens skämt. Hon är bara för rolig, hon gör mig glad!
Tack! ♥

Alexandra: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAj
Karolina: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Alexandra: de är en fisk
Karolina: nääää, de tror jag inte på! en haj är en haj väll?

Alexandra: tss.. inte helt hundra på detta, ska ta mig en tänkare.
Du har rätt, en haj är en haj!
Karolina: den säger inte blupp blupp, utan HDIJOhPIJODsk
Alexandra: Nää de är sant. faaaan.. du måste sluta umgås med alle. Du blir så smart!
Karolina: HAHAHAHAHA!!
Alexandra: ska jag sitta där ensam i min ensama förvirrade välrd? inte rätt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0