shopping på väla!



Idag drog jag och min fina pojkvän till Väla. Riktigt mysigt och roligt tyckte jag iallafall det var!
Fick med mig ett par jeans, dem på bilden. Typ hela Ängelholm går runt i dessa jeans, men jag tycker faktiskt dem är riktigt snygga så skit samma ;)
Fick även med mig ett par löpartights om man kan kalla dem för det? Så det var tänkt att jag skulle ut och springa nu ikväll, men råkade fastna här vid datan och sen kom jag på att jag inte börjat packa till "lägerskolan" heller! Ja, i morgon bär det av till Tåssjö med klassen där tillbringar vi hela måndagen och natten till tisdag. Ska bli riktigt roligt, var så längesen man var där. Hoppas bara det blir fint väder som det var i lördes för då blir det awesome! :D
Nu ska jag försöka få ner det sista i väskan och det gör jag tillsammans med Black Eyed Peas spelandes i mina högtalare, Black Eyed Peas – Just Can’t Get Enough
puss karro



Dålig bild, men här kommer jag tillbringa min måndag och tisdag denna veckan, myyys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0