Perfekt start på ett lov!



Har varit en helt underbar dag med massor av solsken!
Började dagen med att göra ett syntest på körskolan och blev verkligen ett överaskat resultat. Såg ju ingenting i den maskinen. Bara jag inte behöver ha linser och sånt skit. Hatar att ta mig själv i ögonen, tyckte det va jätte hemskt att ta på mig mascara i början så det förklara ju bara saken, haha!
Men nog om det, när jag var klar så gick jag och mammi och tog en mysig lunch på torstens. Åt en super god ceasarsallad, mums!
Sen gick jag och mötte upp Elin. Blev mycket snack och skratt. I ca 2 timmar drog hon runt mig i stan i "alla" våra affärer, så nu kan jag HELA H&Ms sortiment, haha ;)
puss karro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0