God middag!

Hela förmiddagen har jag suttit ute i solen och pluggat historia, så nu tänkte jag ha lite roligare.
Går ut i solen igen och försöker få lite färg. Inget kul att se sig själv såhär vit, förstår inte hur mina benen kan bara bli så vita... :( 
Sen ikväll bär det av till Gullan så får vi se om vi åker till åsen och kör lite bakträning, eller nej jag menar backträning, haha!
Ska även hinna springa en runda idag, försöka springa 1 mil idag tänkte jag! :O
puss karro



It must have been love, but it's over now
It must have been good, but I lost it somehow
From the moment we touched till the time had run out




Kommentarer
Postat av: Annie

EN MIL - i denna värme? du är galen! Lycka till med bakträningen.

2011-04-24 @ 19:19:24
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0