.

jahaaaa, då hade man urinvägsinfektion IGEN!
Som jag har längtat.....?
...FAST NÄ! blir så lack!

Men nu ska jag gå till min fina häst som även gick kalas fint igår på träningen! Så idag blir det lite med markarbete på hemma banan.
Sen förväntar jag mig att Alexander kommer hit och gör mig sällskap hela kvällen ♥
Om ni ville veta så är det bara 2 dagar tills vi har påsklov och
17 dagar kvar till Valborg,
38 dagar kvar till Göteborgs varvet, (OMG!!)
45 dagar kvar till Änglamilen
47 dagar kvar till vi åker till CYPERN!
58 dagar kvar till SOOOMMARLOV!
163 dagar kvar till min 18 årsdag!
japp, bara så ni vet liksom ;)

puss karro


hahaha, galen bild från midsommar för 3 årsen.
Aldrig sagt att vi är normala!




Kommentarer
Postat av: Annie

Naaw, lilla gummsi! Hoppas du snart är bra igen! Och kul med nedräkningarna!

2011-04-13 @ 19:43:17
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0