Härlig tur i skogen

Jag och pappa bestämde oss för att testa att rida i skogen i igår.
Ni som följer min blogg vet att Gullan har varit väldigt knäpp när jag har ridit ut och låsat att hon har varit rädd för saker som inte finns och då brukar jag ramla av när hon blir rädd.
Så igår tog jag på mig alla skydd och tog på henne en massa grejer så jag inte skulle ramla av!

Hon var väldigt stel och osäker i början, men kändes som jag fick henne något avslappnad i slutet. Vi gick även lite i bakar vilket Gullan tyckte var galet jobbigt, haha så söt ;) <3
Känns sjukt skönt att jag kunde sitta kvar i sadeln och att det gick bra, stärkte både hennes och mitt självförtroende mycket!



Min sötnos i skogen igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0