myslördag!

Sitter här med Olle från Idol sjungande i mina öron och kollar ut och ser vilket härligt väder det är ute i dag.
Jag känner mig glad och lycklig på något sätt, det är helg. Kan det bli bättre?
nee tror inte det! :)

Igår kväll spenderades med min bästa vän Amanda. Vi hade idol mys med massor av gotte och bra deltagare från Idol. Såklart hejar vi på vår favorit Olle, för han är bäst! Fast igår va han ingen vidare, men ändå! ;)

I dag är det bara mys, laddar hem lite soft musik och ska snart sätta mig och plugga lite. Sen i eftermiddag ska jag och Gullan ut och plåtas i skogen med mamma. Behöver "hösta" till bloggen lite med härliga höstbilder tycker jag :)
Hoppas ni får en bra dag i det härliga vädret, för det va allt för mig idag :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0