Jag verkligen älskar min häst!



Igår på dressyr träningen för Sara gick hon sååå fint.
Hon vill så mycket. Det är bara jag som måste tänka på att sträcka på mig, så jag inte säckar ihop som en påse nötter, typ hah ;)
Men när jag väl sitter rätt i sadeln, så går hon såååååååååååååå fint! ahh, jag är så glad! :D

Sen idag var det ingen träning för Sabine. Så jag var med och tränade för Carro. Och vad ska man säga?
JAG ÄLSKAR HENNE!!
Så mjuk, följsam och bara allmänt super söt! :D
Hoppade hinder i serpentinbågar, vilket är en super bra öving. Måste verkligen vara vaken och rida i varje seg för hinderna kommer snabbt.
Hoppade även en kombination som hon hoppade super fint också :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0