Hoppträning för Carro


Blir ingen träning för Sabine ikväll för ingen kan köra mig dit.
Så var med på gruppträningen i morse för Carro.
Vi hoppade linjer där man skulle ha samma galoppsprång. Sånt som jag och Gullan alltid tränar på. Det känns som det har börjat gett reslutat nu, riktigt duktiga var vi! :)
Sen hoppade vi en liten bana och det känns verkligen som jag har hittat den rätta galoppen nu som vi ska ha när vi hoppar. Hoppade sen en bana på 1,10-1,20 och det kändes verkligen skit bra!
Ska bara tänka på att inte hålla på med hennes mun så mycket innan hinderna, utan bara vänta på hindret, så får hon fixa resten. Ska bara rida med den galoppen jag har nu, så blir det toppen! :D

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0