Första höstlovsdagen - Mysdag!

Första dan på höstlovet har varit så som en lovdag ska va!
Stessade inte på morgonen utan tog de lungt, kolla på Vakna med the voice och fick se hela pogrammet för engångs skull ;)
Sen städa jag min garderob, vilket behövdes!
Efter det tog jag bussen in till stan för att träffa min söta vän, Annie :)
Vi gick runder på stan och sen åt vi lite lunch inne på grafitti. Efter det fick vi även lite sällskap av Amanda :D
Fick något konstigt i huvet, så bestämde mig för att ta hål i öronen och så blev det! :)

Sen stack jag till stallet och red lite dressyr i ridhuset hemma. Gick helt ok, hon var väldigt pigg och glad och var inte riktigt arbetsvillig i början, blev sen bättre i slutet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0