Mina Tränare

Jag tränar ca 3 gånger i veckan för tränare. Vilket jag tycker är jätte bra. Eftersom jag står i samma stall som mina tränare är det bara fråga om hjälp nästan när som helst, vilket är ett stort plus för mig

På måndagarna tränar jag alltid för min grymma dressyr tränare, Sara Lundholm. Hon är en otroligt duktig tjej som vet vad hon snackar om!
På onsdagarna tränar jag hoppning för Caroline Persson. Hon är också en galet bra tränare. Hon varierar sina övingar och jag tror aldrig jag har ridigt samma öving någongång!
Om jag inte tävlar på helgen brukar Carro hjälpa mig lite. Oftast hoppar vi, men det kan hända att det blir markarbete ibland.

Dem sista veckorna har jag även tränat för Sabine Olsson i Båstad. Det har fungerat jätte bra på hennes träningar och jag trivs jätte bra med henne.



Som jag sa innan står jag i samma stall som mina tränare, alltså i Carolines och hennes familjs stall.
Stallet ligger i Vantinge. Vi har tillgång till ridhus, skrittmaskin och paddock.
Stallet är inte precis så stort, men väldigt mysigt och hästarna trivs väldigt bra där.
Hagarna är lagom stora och fina. Fina ridvägar och nära till hallandsåsen.







Bild på Caroline och hennes gamla häst Filip.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0