Tjabba tjena hallå!

Dagen i dag har mest bestått av att jag har plockat potatis. Det är inte världens roligaste jobb om jag ska vara ärlig. Men jag får pengar för det, så jag är glad ändå! :)
Men något som var grymt jobbigt var att jag hade fått hakuna matata på huvudet. Kunde verkligen inte få bort den från min hjärna! Saknade min vän Annie, för vi gör den sååå himmla bra tillsammans, hah! ;)





Det blev ingen träning för mig och Gullan i dag :( Ami, min hovslagare kunde inte komma i dag, men hon kommer i morogn kl halv 3. Så då blir det hoppträning iallafall :)
Så jag var bara i stallet en snabbis i dag, för Carros hästskötare hade mockat till mig med i dag. Så pussade bara på henne, sen stack jag hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0