Tisdag

Igår var det dressyr träning för Sara.
Gick faktiskt riktigt bra. Vi körde inte så hårt med hästarna för alla hade tävlat i söndes. Så vi gjorde hästarna bara lösgjorda. Gjorde mycket skolor och flyttade hästarna för skänkeln.

I dag skulle jag tränat hoppning för Carro. Men har varit på Ven hela dagen med en kompis, så vi kom inte hem förens kl 18 och min träning började 17:30.
Men vi sa att vi skulle ta träningen en annan dag i veckan. Sen ska jag och Carro till Björbäck på träningstävling i morgon, så det blir nog bra :) Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska rida för klasser, antingen 1,10 och 1,20 eller två 1,10. Får nog fundera på det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0