tillbaka! :)

Har varit lite dålig med uppdateringen de sista dagarna. Datan har flippat ut varje gång jag skrivit något här, MEN nu jag är tillbaka!

I måndes tränade jag dressyr för Sara. Gick faktiskt riktigt bra. Hon kändes kalas bra och gjorde inte "gullan grejen" någon gång! :D

I tisdes var det hoppträning för Sadbine. Även då gick det riktigt bra. Vi tränade banhoppning, vilket var super för jag ska tävla på söndag. Vi fick mycket beröm och hon känns galet bra inför söndag!

I går vila. Sen i dag när jag kände över henne så ömade hon lite i ryggen, så jag bestämde mig för att tömköra henne istället för att rida.
I slutet gick hon riktigt bra. Men det är svårt, det dära med att tömköra! Jag är precis ingen expert på det, men övning ger färdighet som man brukar säga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0