nice väder! (y)

Det var så fint väder i dag, så jag & Gullan passade på med att rida ut en sväng.
Vi red i backar och även på en liten galoppstäcka vi har.
Hon var helt crazy, precis som hon brukar vara när man rider ut med henne. I början tror jag hon stod mest på två ben... suck! Men hon lugna ner sig och gick riktigt fint sen :)

När vi kom hem och jag skulle skölja av hennes leriga ben såg jag att hon hade tappat en sko :(
Attans bananer säger jag bara! Jag hoppas vår hovslagare kan komma ut i morgon, så jag kan vara med på dressyrträningen i morgon.





Kommentarer
Postat av: Kristin - Westernbloggen

Åååh vilken fin polle!!

2010-06-20 @ 21:08:28
URL: http://westernbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0