muu!

Jag är väldigt ledsen för jag inte hann skriva i går, men det var verkligen inte min dag igår! :(
Den började jätte läskigt! :O När jag skulle gå upp kände jag mig inte alls bra. Efter ett tag kändes det som jag skulle svimma och magen kramapde som tusan. Blev helt vit i hela huvet och var tvungen att lägga mig igen.
Men när jag hade vilat ett tag så var jag helt normal igen och kunde åka och jobba? Heeelt random säger jag bara! ;)
Sen jobbade jag 8 timmar. När jag kom till stallet trodde jag att Gullan hade fått på sin sko, men icke sa nicke! Hästskötaren i stallet hade inte fått tag på Gullan när hon skulle ta in henne från hagen och när vi hovslagare testade lyckades hon inte heller. Lite konstigt för hon kommer till mig i hagen ?
MEEN, som tur var kom Carros hovslagare igår så han kunde slå på skon och jag fick hoppträna! :D Snäll kille det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0