Hoppträningen igår

Det gick ganska bra i går. Eftersom jag hade jobbat ganska länge var jag trött, men sista rundan vi hoppa gjorde vi bra.
Jag måste tänka på att ha bra fart genom svägnarna och bara håla om henne fram till hindret. Inte göra som jag gör nu att jag tappar all fart i svängarna och börjar rida framåt precis innan hindret. Då blir det konstiga hopp, antigen jätte långt ifrån eller kaninhopp. Det blir liksom ingen rytm i det hela. 

Vi gjorde inte någon speciell öving i går, utan vi hoppade bana. Delar med mig av banan vi hoppade :)



Snakade även med Carro om att jag hade anmällt mig till 1,20. För det kändes helt fel att ha gjort det när det inte gick så jätte bra på träningen. Då sa hon att jag skulle avanmäla mig från den och rida det när både jag och Gullan känner oss säkra i 1,10 och där håller jag med henne till 100% !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0