Gårdagen

I går hjälpte jag Carro på morgonen. Fick även rida Ester då också och gillar verkligen den hästen.
Hon är precis lagom pigg och är enormt arbetsvillig och vill verkligen göra sitt bästa och rätt!

  
Estser på bilden

Sen på kvällen red jag ut med Elin och hennes söta ponny, Fredde :)
Riktigt mysigt var det som det alltid brukar vara när vi rider ut! <3

Lindade även Gullans ben, vilket jag är RIKTIGT dålig på! Men jag har bestämt mig nu att jag måste träna på det, för det är riktigt snyggt. (om man har snygga lindor)
Vann fyra lindor i helgen, så var tvungen att testa dem. Man kan ju undra vad den som köpte dem tänkte på? Ljusblå och glittriga?! hmm? fint...? naaaaje, tror inte det! nästan lite pinsamt ;)
bjuder på en bild på min otroligt fina lindning, HOST!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0