sega Karolina??, jo tack jag vet!

hahah! Lusten för att blogga har funnits men tiden har inte funnits.
Har varit mycket med min kära Amanda, vilket jag tycker är viktigare och mycket roligare än att blogga, förlåt! (a)

Men jag har en HEL DEL att berätta för er!

  • Jag var i falsterbo i lördes och kollade på när Caroline red. HON KOM TREA!! :D giiah!
  • Spanien vann fotbolls vm, fast det vet nog alla, men ändå, happy happy! ;)
  • Amandas pool är naaaaajs! (y)
  • och det sista är något som inte alls är kul... :( I tisdes åkte vi till Ingrid och Barbro på Huntley för att kolla Gullan om hon var okej, men det var hon inte. Hon blev behandlad i båda sina bakben och sen hade hon virus i kroppen. Fy vad det är synd om henne!! Inte konstigt att hon inte har velat hoppa eller att hon inte har varit så arbetsvillig. Det hade jag inte heller varit om jag hade haft ont. Min lilla putte :( <3


Men nu bjuder jag på lite bilder från falsterbo! :D
(bild kvalitén suger, men glömde min camera hemma)









avslutar med smutsiga och trötta fötter ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0