Måndag

Vaknade kl 10, så jag fick sova 12 timmar i natt. Gaaanksa gött! :D
Sen vid 12 cyklade jag till Vågen för att träffa Amanda. Där köpte vi lite gotti gotti för vi skulle kolla på film.
Det blev 10 orsaker till att hata dig. Den var väll ganska så gullig tycker jag :)
Sen tog vi lite härliga bilder på oss som vanligt. Sen var jag tvungen att cykla hem.
Här hemma, eller ja i Vatinge väntade två hästar på mig som ville bli omsköttade. Nu kanske ni undrar varför två hästar? jo, jag passar Johns lille polle för han är på kolmården med sin familj.
 Espresso heter han. Väldigt snäll och söt häst. Men det är helt galet var stel han är i vänster sidan! :O
Det känns som Gullan börjar bli bättre. Hon är gladare och piggare än hon varit innan. I morgon är det sista dagen för henne att gå i sjukhage. Skönt för henne! <3


Super dålig bild på Espresso, men såhär ser han ut :)






nej, jag och amanda är inte normala! ;)




Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Tack så mycket :')

2010-07-20 @ 00:08:17
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0