har tråkigt!

Hoppfantaster

Vad e det högsta du hoppat med ponny? - 125 cm med Vera, min gamla ponny :)
Vad e det högsta du hoppat med häst?- typ 140/150 cm med gulle
Vad e det högsta du hoppat barbacka?- vet inte, hatar rida barbacka ;)
Vad e det högsta du hoppat utan träns?- dum i huvet eller?!
Vilken häst är roligast att hoppa?- Gullan såklart!
Vilken häst är svårast att hoppa?- Vera, HELT KLART! -.-
Vilken häst är lättast att hoppa?- Gullan
Vilken häst är konstigast att hoppa?- hmm, typ nån häst jag red på Fenix park, hah!

Avramlingar

Har du ramlat av en häst och landat på hindret?- att jag har...
Har du ramlat av och landat på andra sidan hindret?- jajamen!
Har du ramlat av för att hästen hoppat "jämnfota"?- hmm, jag tror jag har det. ;)

Vilken/Vad

Malin Baryard eller Helena Lundbäck ?
Malin Baryard
Rolf-Göran Bengtsson eller John Whitaker? Roffe såklart! :D
Milton eller Robin Z?
åhh gud, milton! (a)
oxer eller räcke? oxer
stigsprång eller oxer? oxer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0