Falsterbo fynd och Väla fynd

Shoppade lite i Falsterbo och sen har jag och Amanda även varit på Väla så det har blivit en hel del nytt :)



Vi börjar med Falsterbo fynden.
John whitaker ridbyxorna är från Skara  kostade 719 kr om jag minns rätt.
Västen minns jag inte vad affären hette men fick den för 398 kr, VILKET KAP! skit snygg ju! :D




Tro det eller ej, men jag köpte faktiskt ett par jogging skor på falsterbo.
Fick de för 200 kr!!! Hade typ kostat 700 :D

Köpte även en remontgrimma men den bilden på den försvann ;)




Väla köpen blev:
Ett par jätte mysiga byxor och ett vanligt linne från ginatricot.


Fin tunika/tröja och midje shorts från h&m.


Snygg byxdress från åhlens, köpte denna i stan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0