en vanlig dag

Även i dag började dagen med en tidig morgon. Gullan skulle vara framskrittad och klar till kl halv 9, så jag var i stallet redan kl kvart i 8.
Medans Sara red Gullan fick jag rida på hennes häst igen, Big boy. Det är helt otroligt hur snäll han är!!! Som en stor nallebjörn som gör allt som man säger åt honom att göra. Det är jätte bra för mig att sitta på en sådan häst ibland för att känna hur det ska kännas när hästen gör rätt och sen framförallt får jag träna på min sits.
Jag har en förmåga att det kan se ut som att jag är ute och cyklar istället för att rida. Jag glömmer hela tiden att tummarna ska vara uppåt.

Gullan skötte sig väll bra i dag. Men det är fortfarande super duper mycket att göra. Hon börjar nog fatta lite vart vi vill komma, men hon vill inte riktigt ge sig än ;)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Skulle du vilja byta ut min gamla bildlänk till min nya? Har bytt blogg så , den nya finns på min NYA blogg ponniryttaren.blogg.se, :)

2010-07-09 @ 15:13:19
URL: http://ponniryttaren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

SV; tack så mycket , skicka ett mejl till mig så fixar jag det. Sätter in den om ca 2 veckor för jag ska iväg ;)

2010-07-09 @ 21:31:57
URL: http://ponniryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0