Dressyr träningen igår

Vad ska man säga?
Jag & Gullan är INTE vänner just nu! Hon var skit sur och ville inte göra ett skit!
Till slut bestämde jag och Sara att nu får det vara slut på detta, såhär kan vi inte ha det!
Så nu kommer hon hjälpa mig med att rida henne tills hon blir "normal" igen. Det känns bra för jag behöver verkligen hjälp, för det känns verkligen som vi inte kommer någonstans.



Så i dag har Sara ridigt henne, var inte där för jag jobba men pappa var där och han sa att det gick väll helt okej. Sara ska börja om med henne från början, för hon kan inte grunderna. Så detta kommer nog ta lång tid. Så nu får jag inte tävla förens allt är okej i markarbetet nu. Så det blir inget meeting för mig i Munka :( Lite tråkigt, men sen blir det nog roligare när vi bombaderar tävlingsbanorna, för jag tror på henne fast det ser mörkt ut nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0