till dig

Du tittar mig i ögonen precis som att jag är den enda i hela universum, precis som att tiden stannar och som att du inte behöver säga några ord. Utan att en blick räcker för att jag ska få känna din kärlek. Hos dig känner jag mig stark, starkare än någonsin. Du gör mig glad, gladare än någonsin. Så många gånger jag trodde att jag aldrig skulle hitta kärleken, hitta rätt. Men jag hade fel, jag behövde inte leta för att hitta dig. Utan du bara fanns och nu finns du i mitt hjärta. Du är min kärlek & tillsammans med dig vill jag dela allt. Allt som kommer i vår väg ska vi ta oss igenom tillsammans, för det vi har är värt att kämpa för. Det är jag helt säker på!
Du & jag, precis så det ska vara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0