hoppsan!

ojdå, som det kan bli!
En riktigt låååång kväll framför datan. Men jag gillar det. Det är mysigt på nått sätt. lyssna på mysig musik och bara surfa runder och sen det bästa av allt är att man sitter och snackar med världens bästa pojkvän :)



Annars har kvällen varit som vanligt, tränade innan idag för Caroline. Gick inte jätte bra precis. Fick även känna på grusen idag.... Gullan var en riktig buse och gjorde precis vad hon kände för. Men sista rudan vi hoppa gjorde vi bra :)

Imorgon börjar jag inte förens kl 14, riktigt skönt med sovemorgon, fast jag inte sover så länge på morgornarna så är det ändå skönt att slippa stressa.
Hoppas ni också haft en bra kväll, nu ska jag nog dejta min kudde, puss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0