Charlotte Perrelli, fit & Smart protein

På min praktik säljer dem det nya protein medlet för oss tjejer.
Det är vår slagerdrotting, Charlotte Perrelli som står bakom detta. Så jag har tagit med mig en påse hem för att se om det är så bra som alla säger på jobbet.
Hade tänkt att jag skulle smaka på det nu ikväll, spännande spännande ;)



Fit & Smart Protein by Charlotte Perrelli är ett gott och högkvalitativt proteintillskott av speciellt utvecklat för aktiva kvinnor.

  • Få snabbare resultat av din träningen
  • 30 portioner/förpackning
  • 24g protein per drink
  • Endast 0,3g fett & 1,2g kolhydrater per portion
  • Perfekt för en GI anpassad kost
  • Ger mer än halva dagsbehovet av kalcium
  • Perfekt som mellanmål
  • Mättande och gott

"Protein hjälper dig bygga fasta muskler & ta fram konturerna"




Kommentarer
Postat av: karin

Spännande, lycka till!

Vill tipsa om kul smyckesbutik på nätet.

http://www.lolux.se

2011-01-06 @ 09:50:09
URL: http://www.lolux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0