Världens bästa Sara

JAA!!
Igår fick jag och pappa nog, så som vi har haft det med Gullan nu kan vi Inte ha det längre!
Så pappa ringde Sara och de bestämde att vi skulle träffas i stallet för att Sara skulle kolla på Gullans ben.
Det mesta av svullnaden hade gått ner. Men sara tyckte att jag skulle börja sätta igång henne nu. Inte bara skritta och jogga i ridhuset. Utan vi får inte rida i ridhuset längre. Vi måste rida ut, i backar, på asfalt och sen ville hon även att vi skulle åka till stranden så hon får gå i vattnet.
Nu menade hon inte att vi skulle börja hoppa och sånt. Utan jag ska mest skritta och det ska vara på tyglen. Sen får jag även trava och galoppera lite så hon får upp flåset igen.

Sara sa även att vi skulle börja ge henne lusern också. Det skulle tydlgen vara jätte bra! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0