GODA NYHETER!

När jag hade ridit i dag känndes det verkligen rätt! Jag tror vi går den rätta vägen nu!!! :D
Ni som känner mig och Gullan eller ni som läser min blogg vet att jag brukar ramla av ganska ofta eller att Gullan brukar vara helt knäpp i huvet när jag rider ut. Det är hon fortfarande... Men i dag var jag så smart så jag tog graman och ett stigläger runt hennes hals på henne. Det hjälpte faktiskt. Hon bockade inte eller blev "rädd" för allt hon såg. Eller lite gjorde hon allt, men då tog jag bara tag i stiglädret runt halsen, så satt jag kvar! Att jag inte kommit på detta tigigare?! ;)

Men iallafall så red vi ute på fältet och hon tyckte det var såååå kul. Hon var riktigt pigg och väldigt possitiv till att få arbeta lite.
Jag tror hon har saknat det. Sen när jag skrittade av henne såg hon så nöjd och glad ut och hon skrittade på riktigt bra, inte så som hon gjorde innan, släpade fötterna efter sig...

åhhh! ni förstår inte glädjen! Jag har varit så orolig hela denna veckan!
Om hon någonsin skulle bli normal igen?
Om hon skulle bli frisk?
och vad som var fel?
okej, hon är inte frisk än. Men det känns som den "gamla Gullan" är tillbaka! :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0