Återbesök på Huntley

I morse var jag och Pappa iväg på återbesök på Huntley med Gullan.
Hon blev ju behandlad i båda sina bakben för ca 4 veckor sen. När vi var där sist hade hon även ett virus i kroppen.
Så vi tog ett nytt blodprov på henne för att se om hon hade blivit bättre. Men det visade att hon hade blivit sämre :O Så nu ska hon få alla vitaminer och mineraler man kan få tror jag. Hennes forderlista nu är inget att leka med ;) Det är så mycket grejer så jag kommer inte ihåg allt :O

Men något positivit är iallafall att hon va frisk i sina ben. Men musklerna på högra sidan va väldigt stela. Så vi ska nog snacka med min hovslagare om hon är villig att slå på vanliga skor istället för natural balance. Tydligen kunde det bli bättre om vi bytte.

Så nu får jag skritta och jogga henne lite i tre veckor, sen ska vi på återbesök i slutet av denna månaden.
Då hoppas jag att hon är så frisk man kan bli!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0